Internationaal congres

Internationaal congres 2024 ‘Let’s Connect 2′

‘Let’s Connect 2’ is de titel van alweer het derde internationale congres dat de Stichting Plots- en Laatdoven organiseert.
Het congres vindt plaats op 22, 23 en 24 maart 2024 in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee.
We zijn vereerd dat Laurentien van Oranje, Co-founder & Director van de Number 5 foundation, ons congres zal openen.

In het congres staat ‘samen’ centraal; samen met donateurs, netwerkpartners uit binnen- en buitenland en belangstellenden kijken we naar de behoeften van (Plots- en Laat) dove mensen. Samen delen we succesvolle ervaringen en zoeken we naar oplossingen. Zo kunnen we van elkaar leren en elkaar versterken en met elkaar de samenleving ook voor mensen met een gehoorbeperking inclusief te maken.

Het programma richt zich op de volgende thema’s:

– Werk
– Gezondheid
– Persoonlijke ontwikkeling
– Techniek
– Jeugd en toekomst
– Creativiteit en ontspanning

Het congres duurt drie dagen. U kunt er ook voor kiezen om het congres één of twee dagen te bezoeken.

Vrijdag staan thema’s centraal die relevant zijn voor mensen die werken met en voor doven en slechthorenden.
Zaterdag richten we ons op de interactie tussen doven, slechthorenden en horenden en vieren we ’s avonds ons 35-jarig jubileum met een diner en een feestelijk avondprogramma.
Zondagochtend beginnen we met een serie workshops en sluiten daarna het congres af met een gezellig uitstapje.